donderdag 18 april 2024   
DOA Aanmelden
DOA-voorwaarden
Hoe werkt het?
Contactgegevens
DOA Status
 

DOA-voorwaarden

 

Selecteer het merk:   

 

Beste Sony relatie,

U staat op het punt een DOA aan te melden. Indien het toestel voldoet aan de Sony DOA voorwaarden, kunt u verder gaan. Het systeem helpt u stapsgewijs verder.

Wat is een DOA (Defective On Arrival)?
Een DOA is een defect dat optreed tijdens de eerste ingebruikneming en voldoet aan de onderstaande voorwaarden.

DOA voorwaarden:
  • DOA verkocht aan consument: maximaal 21 dagen na aankoop.
  • DOA retailer voorraad: maximaal 6 maanden na inkoop.
  • Indien er sprake is van een consumenten DOA dient de kassabon te opladen via de website of bij te sluiten in de verpakking.
  • Het product dient in originele binnen- en buitenverpakking aangeboden te worden.
  • Alle meegeleverde accessoires, eventuele CD's en gebruiksaanwijzingen dienen bijgesloten te zijn.
  • Er dienen geen gebruikssporen of schade aan het product zitten.
  • Het artikel moet door u of uw distributeur bij Sony Benelux b.v. zijn aangeschaft.
  • Indien u het artikel als onderdeel van een kit heeft aangeschaft, moet de hele kit terug gestuurd worden en niet slechts één of meerdere onderdelen van de kit.
Indien een product, na controle, voldoet aan de DOA voorwaarden, krijgt u daarvan een melding via email en zal binnen veertien werkdagen een credit factuur volgen.

Indien een product niet aan de DOA voorwaarden voldoet, maar wel valt binnen de Sony fabrieksgarantie, wordt het product gerepareerd.

Indien een product niet aan de DOA voorwaarden voldoet en niet binnen de Sony fabrieksgarantie valt, zal een prijsopgave volgen middels een email.

BELANGRIJK:
Sony Store Online klanten (voorheen: Sony Style) dienen in geval van DOA deze aan te vragen via de website www.sony.nl
Beste Sony relatie,

U staat op het punt een DOA aan te melden. Indien het toestel voldoet aan de Sony DOA voorwaarden, kunt u verder gaan. Het systeem helpt u stapsgewijs verder.

Wat is een DOA (Defective On Arrival)?
Een DOA is een defect dat optreed tijdens de eerste ingebruikneming en voldoet aan de onderstaande voorwaarden.

DOA voorwaarden:
  • DOA verkocht aan consument: maximaal 21 dagen na aankoop.
  • DOA retailer voorraad: maximaal 6 maanden na inkoop.
  • Indien er sprake is van een consumenten DOA dient de kassabon te opladen via de website of bij te sluiten in de verpakking.
  • Het product dient in originele binnen- en buitenverpakking aangeboden te worden.
  • Alle meegeleverde accessoires, eventuele CD's en gebruiksaanwijzingen dienen bijgesloten te zijn.
  • Er dienen geen gebruikssporen of schade aan het product zitten.
  • Het artikel moet door u of uw distributeur bij Sony Benelux b.v. zijn aangeschaft.
  • Indien u het artikel als onderdeel van een kit heeft aangeschaft, moet de hele kit terug gestuurd worden en niet slechts één of meerdere onderdelen van de kit.
Indien een product, na controle, voldoet aan de DOA voorwaarden, krijgt u daarvan een melding via email en zal binnen veertien werkdagen een credit factuur volgen.

Indien een product niet aan de DOA voorwaarden voldoet, maar wel valt binnen de Sony fabrieksgarantie, wordt het product gerepareerd.

Indien een product niet aan de DOA voorwaarden voldoet en niet binnen de Sony fabrieksgarantie valt, zal een prijsopgave volgen middels een email.

BELANGRIJK:
Sony Store Online klanten (voorheen: Sony Style) dienen in geval van DOA deze aan te vragen via de website www.sony.nl
 
Powered by © ZIR Online - Zes Goes B.V. - All rights reserved